ZOMERVAKANTIE

Vanwege zomervakantie zijn we gesloten van 19 augustus t/m 4 september. Vanaf 5 september zijn we weer voor u klaar! Tijdens onze vakantie is de waarneming als volgt geregeld. Van maandagochtend 8 uur tot donderdagmiddag 5 uur kunt u voor pijnklachten en spoedgevallen contact opnemen met Tandartspraktijk de Geer onder telefoonnummer 0165-301460 of met Tandartspraktijk Bovens onder het telefoonnummer 0165-534485. Bedankt voor het begrip. Fijne vakantie! Ik begrijp het, doorgaan naar de website.

Spoedgevallen

ZOMERVAKANTIE

De praktijk is gesloten van 19 augustus t/m 4 september in verband met de zomervakantie.

Tijdens onze vakantie is de waarneming als volgt geregeld.

Van maandagochtend 8 uur tot donderdagmiddag 5 uur kunt u voor pijnklachten en spoedgevallen contact opnemen met tandartspraktijk de Geer onder telefoonnummer 0165-301460,

Of met Tandartspraktijk Bovens onder het telefoonnummer 0165-534485.

Op 5 september zijn wij vanaf half 9 weer telefonisch bereikbaar.

Indien de praktijk gesloten is kunt u telefonisch contact opnemen. U wordt dan verder doorverwezen.

Bij acute pijn, bloeding of andere spoedgevalen, neem contact met de Spoeddienst.

Buiten de praktijkuren is de spoeddienst bereikbaar onder: 0165-558367.

Via het voice-response systeem wordt u uitgebreid geïnformeerd. Houd u pen en papier bij de hand voor het noteren van de gegevens.

Bij twijfel of het een echte spoedgevaal is of dat het tot de eerstevolgende werkdag kan wachten, neem ook contact met de Spoeddienst. Ze kunnen u informeren.

De kosten van de behandeling(en) tijdens de avond en weekenddienst dienen in contant te worden betaald en direct afgerekend. Houdt er rekening mee. U dient ook een geldig identiteitsbewijs te kunt tonen.

Chat openen
Stel uw vraag hier.